08 / 06

Новы конкурс на AD.NAK! па стварэнні лагатыпа velcom «Дзеці»

Генеральны партнёр Шостага фестывалю беларускамоўнай рэкламы і камунікацыі AD.NAK! кампанія velcom абвясціла пра старт конкурсу па стварэнні лагатыпа для сацыяльнага кірунку дзейнасці кампаніі пад назвай «Дзеці». Лагатып будзе выкарыстоўвацца ў матэрыялах (відэа, друкаваная прадукцыя, анлайн, сувеніры), ствараных у падтрымку розных акцый.

Конкурсныя работы прымаюцца да 22 чэрвеня ўключна.


Пераможца конкурсу атрымае планшэт Huawei MediaPad M1 8.0 ад каманіі velcom.

Новы конкурс на AD.NAK! па стварэнні лагатыпа velcom «Дзеці»

Чаму

Сацыяльная адказнасць для velcom — важная і неад’емная частка бізнес-філасофіі. Праз рэалізаваныя сацыяльныя праекты і ініцыятывы кампанія імкнецца рабіць пазітыўны ўплыў на жыццё людзей у Беларусі, выкарыстоўваючы для гэтага найлепшы еўрапейскі досвед, укараняючы ўласныя прадукты ў праекты, звязаныя з сацыяльнай адказнасцю, і прыцягвае супрацоўнікаў кампаніі да актыўнага ўдзелу ў іх.

Цягам гадоў velcom падтрымліваў розныя сацыяльныя праекты і ініцыятывы. З канца 2014 года ў сваёй сацыяльнай стратэгіі кампанія засяродзілася на двух кірунках:

— дзеці (праекты падтрымкі адораных дзяцей і дзяцей, якія жывуць у нястачы);

— нацыянальная самаідэнтыфікацыя (праекты, накіраваныя на захаванне і папулярызацыю такіх складнікаў самаідэнтыфікацыі беларусаў, як мова, гісторыя, культура).

У другога кірунку (нацыянальная самаідэнтыфікацыя) ужо ёсць элементы айдэнтыкі (гл. ніжэй), у першага ж кірунку айдэнтыка пакуль адсутнічае.

 

Аднак_640х432

Што?

Распрацаваць лагатып для сацыяльнага кірунку дзейнасці velcom «Дзеці», які будзе выкарыстоўвацца ў матэрыялах (відэа, друкаваная прадукцыя, анлайн, сувеніры), ствараных у падтрымку розных акцый.

 

Навошта?

Для пазначэння праектаў сацыяльнай скіраванасці — замест размяшчэння карпаратыўнага лагатыпа, які выкарыстоўваецца ў рэкламных матэрыялах.

 

Для каго?

Гэта лагатып для цэлага кірунку дзейнасці кампаніі, таму асноўнай мэтавай аўдыторыяй з’яўляюцца сацыяльна актыўныя людзі ва ўзросте 16-50 гадоў.

 

Што распрацаваць?

  1. Лагатып (каляровы, манахромны) — у вектарным фармаце
  2. Прыклады выкарыстання лагатыпа (сувенірная прадукцыя, рол-ап і г.д.)

 

Заўвагі

Трэба ўлічваць патрабаванні інструкцыі па фірмовым стылі velcom, размешчаныя па спасылцы: http://www.velcom.by/ru/about/19623.htm.

 

Айдэнтыка кампаніі velcom кірунку “Нацыянальная самаідэнтыфікацыя”:

velcom

Патрабаванні да падачы работ у конкурс:

Трэба запампаваць графічны файл у разделе «Падаць работу». Для друку абавязковая каляровая прастора CMYK — фізічны фармат А3 (420х297 мм), лічбавы фармат JPG без сціскання (максімальная якасць), разрозненне 300 dpi, для прэв’ю — максімальны памер 2000 пікселяў па большым баку, каляровая прастора RGB, разрозненне 72 dpi, лічбавы фармат JPG, PNG, GIF.