23 / 06

Шорт-ліст у намінацыі «Сацыяльная рэклама»

L-1. Тэлевізійная сацыяльная рэклама
L-1_01. “Правілы адпачынку”. Аўтар: AIDA Pioneer branding & creative company

L-1_02. “Асуджэнне – наша галоўная хвароба!” Аўтар: рэкламнае агенцтва TDI Group

L-1_03. ЖКГ. Аўтар: Мікіта Костачка
https://yadi.sk/i/ZWH4HAGmsRenE

L-2. Радыё
L-2_01. Серыя ролікаў “Будзь культурным”: ролікі “Руская паэзія”, “Спадчына”, “Музыка”. Аўтар: крэатыўная майстэрня “Мір”, радыё “Мiр” (Беларусь)


L-3. Друкаваная і вонкавая рэклама, постары
L-3_01. “Птушкі ўпрыгожваюць гарады. Прыгажосць у разнастайнасці”. Аўтар: ГА “Ахова птушак Бацькаўшчыны”, дызайнер Тоня Гольмант


L-3_03. “Будучыня залежыць ад клімату – клімат залежыць ад цябе”. Аўтары: Юлiя Галавiна i brand marketing agency National ID

L-3_04. “Птушачкі на палях”. Аўтар: рэкламнае агенцтва Vondel / Hepta

Птушкі на палях from Nana Murashko

L-5. Сацыяльнаарыентаваны праект, кампанія

L-5_01. “Птушачкі на палях”. Аўтар: рэкламнае агенцтва Vondel / Hepta

L-5_02. Серыя акцый салідарнасці і папулярызацыі нацыянальных сімвалаў Беларусі. Аўтар: “Арт Сядзіба”

L-5. Серыя акцый салідарнасці і папулярызацыі нацыянальных сімвалаў Беларусі from Pavel Belavus