Беларускае прадпрыемства выпусціла масла Cocachoka: «Хіба нагадвае Coca-Cola?»
Кампанія «Главмолснаб» выпусціла шакаладны спрэд пад назвай Cocachoka. Дызайн упакоўкі моцна нагадвае дызайн сусветна вядомага напою.
Выпускаць шакаладны спрэд прадпрыемства пачало нядаўна. Тут кажуць, што масла робяць для дзяцей, таму і выбралі яркую ўпакоўку.
– Назва ад слоў «какава» і «шакалад», – патлумачылі ў кампаніі. – Вось і выйшла Cocachoka. Ніхто не думаў пра Coca-Cola. Так, шрыфт крыху падобны, вось і ўсё. Ніякіх намёкаў на напой няма. Звычайны смак малочнага шакаладу.
Па словах супрацоўнікаў «Главмолснаб», дызайн прыдумлялі разам, як і лозунг «Cocachoka – намажь скорей и не скупись для друзей».
"Так, шрыфт крыху падобны, вось і ўсё. Ніякіх намёкаў на напой няма." Па словах супрацоўнікаў «Главмолснаб», дызайн прыдумлялі разам, як і лозунг «Cocachoka – намажь скорей и не скупись для друзей».
У беларускім прадстаўніцтве кампаніі Coca-Cola лічаць інакш.
– Мяркую, у дадзеным выпадку мае месца патэнцыйнае парушэнне правоў на таварны знак Coca-Cola і праява нядобрасумленнай канкурэнцыі, – адзначыла кіраўнік прадстаўніцтва Наталля Тарасевіч.
Паводле яе слоў, візуальнае падабенства знешняга выгляду тавару Cocachoka і этыкеткі напою, які выпускаецца пад таварным знакам Coca-Cola, высокае.
– Магчымае парушэнне пацвярджаюць вынікі апытання на вашым партале: у апытанні паўдзельнічала 21 915 чалавек, з іх 92% лічаць, што ўпакоўка алею паўтарае дызайн нашага напою (статус на 24 мая 2016 года), – кажа Наталля. – Мы цяпер аналізуем сітуацыю і абмяркоўваем нашы далейшыя дзеянні.
Як адзначылі ў прадстаўніцтве, The Coca-Cola Company валодае выключнымі правамі ў Рэспубліцы Беларусь на сусветна вядомы брэнд Coca-Cola: таварныя знакі належным чынам зарэгістраваныя і выкарыстоўваюцца ў Беларусі.
– У рэспубліцы напоі пад таварнымі знакамі Coca-Cola, Fanta, Sprite вырабляе ўнітарнае прадпрыемства «Кока-Кола Беўрыджыз Беларусь» на падставе ліцэнзійнай дамовы, – адзначае Наталля Тарасевіч. – Кампанія The Coca-Cola Company з’яўляецца найбуйнейшым вытворцам безалкагольных напояў і з вялікай увагай ставіцца да захавання правоў на свае таварныя знакі. Мы вядзем пастаянны маніторынг рынку. Кожны падобны выпадак старанна аналізуецца, і па выніках прымаюцца неабходныя далейшыя крокі.
паводле onliner.by