08 / 06

Крытэры ацэнкі конкурсных работ

– Адпаведнасць ужывання беларускай мовы мэтам і задачам камунікацыі;

– Адпаведнасць іміджу брэнда;

– Якасць камунікацыі з мэтавай/мэтавымі аўдыторыямі;

– Практычная значнасць — наколькі вырашаны задачы камунікацыі;

– Ужыванне прафесійных інструментаў, адпаведных пастаўленай задачы;

– Наяўнасць у рабоце актуальнай (сучаснай) візуальнай культуры, замацаванне існуючых актуальных трэндаў у пабудаванні камунікацыі і/ці дызайне альбо фармаванне новых трэндаў, якія спрыяюць росту візуальнай культуры ў Беларусі;

– Узровень тэхнічнага выканання (рэалізацыі) работы;

– Арыгінальнасць работы: наяўнасць so-called «іскрынкі» — ці ёсць нешта адметнае, неардынарнае ў камунікацыі, падачы, выкананні — або поўная «шэрасць», пазычанасць ідэі і г.д.