Намінацыі і конкурсы
-
А
ТЭЛЕВІЗІЙНАЯ І КІНАРЭКЛАМА
- Традыцыйная ТБ-, кінарэклама і відэакантэнт, створаныя для размяшчэння ў эфіры і на іншых экранах. Журы будзе ацэньваць ідэі, якія паказваюць моцнае ўзаемадзеянне з брэндам, дынамічны і творчы падыход да брыфа і выключную рэалізацыю. Прыём работ — да 10 чэрвеня.
-
A-1
Тэлевізійная рэклама тавараў і паслуг
-
Падача ў выглядзе роліка
Патрабаванні да падачы работ у паднамінацыю A-1. Тэлевізійная рэклама тавараў
Трэба пакінуць у разделе «Падаць работу» спасылку на ролік на вонкавых сервісах YouTube, Vimeo альбо іншых сэрвісах для прагляду відэа і спасылку на вонкавы сервіс Dropbox і інш. для спампоўвання файла роліка. Назва файла роліка павінна пачынацца з літарна-лічбавага коду паднамінацыі — A-1_***.
-
Падача ў выглядзе роліка
-
A-2
Іміджавы рэкламны ролік
-
Падача ў выглядзе роліка
Патрабаванні да падачы работ у паднамінацыю A-2. Іміджавы рэкламны ролік
Трэба пакінуць у разделе «Падаць работу» спасылку на ролік на вонкавых сервісах YouTube, Vimeo альбо іншых сервісах для прагляду відэа і спасылку на вонкавы сервіс Dropbox і інш. для спампоўвання файла роліка. Назва файла роліка павінна пачынацца з літарна-лічбавага коду паднамінацыі — A-2_***.
-
Падача ў выглядзе роліка
-
B
ПРЫНТ
- Кантэнт, прызначаны для размяшчэння ў друкаваных СМІ, у тым ліку ў газетах, часопісах і аднастаронкавых выданнях, а таксама Indoor-рэклама, постар. Конкурсныя працы павінныя быць зразумелымі без пабочных дадаткаў ці лічбавых інтэрактыўных элементаў. Прыём работ — да 10 чэрвеня.
-
В-1
-
Патрабаванні да падачы работ у намінацыю Прынт
Трэба запампаваць графічны файл у разделе «Падаць работу«. Для друку абавязковая каляровая прастора CMYK — фізічны фармат А3 (420х297 мм), лічбавы фармат JPG без сціскання (максімальная якасць), разрозненне 300 dpi, для прэв’ю — максімальны памер 2000 пікселяў па большым баку, каляровая прастора RGB, разрозненне 72 dpi, лічбавы фармат JPG, PNG, GIF.
Назва файла павінна пачынацца з літарна-лічбавага коду намінацыі — B-_***.
УВАГА: прымаюцца толькі файлы пазначаных фарматаў.
-
Патрабаванні да падачы работ у намінацыю Прынт
-
C
ГРАФІЧНЫ І КАМУНІКАЦЫЙНЫ ДЫЗАЙН
- Выключнае выкарыстанне дызайну з мэтай данесці да аўдыторыі сутнасць брэнда і інфармацыю пра прадукт ці паслугу. Прыём работ — да 10 чэрвеня.
-
C-1
Шматстаронкавыя выданні
- Патрабаванні да падачы работ у паднамінацыю C-1. Шматстаронкавыя выданні Трэба абраць адзін з прапанаваных варыянтаў фармату падачы.
-
Патрабаванні да падачы работ у паднамінацыю C-1. Шматстаронкавыя выданні
Трэба абраць адзін з прапанаваных варыянтаў фармату падачы.
-
Варыянт 1: Падача ў выглядзе мудборда
Трэба запампаваць графічны файл у разделе «Падаць работу». Для друку абавязковая каляровая прастора CMYK — фізічны фармат А3 (420х297 мм), лічбавы фармат JPG без сціскання (максімальная якасць), разрозненне 300 dpi, для прэв’ю — максімальны памер 2000 пікселяў па большым баку, каляровая прастора RGB, разрозненне 72 dpi, лічбавы фармат JPG, PNG, GIF.
УВАГА: прымаюцца толькі файлы пазначаных фарматаў.
Назва файла павінна пачынацца з літарна-лічбавага коду паднамінацыі — C-1_***
-
Варыянт 2: Падача ў выглядзе прэзентацыі
Трэба пакінуць у разделе «Падаць работу» спасылку на прэзентацыю, размешчаную на вонкавым сервісе SlideShare.
Прэзентацыя павінна змяшчаць наступныя дадзеныя: Назва, Прадукт/Паслуга, Замоўца (калі ёсць), Аўтар/Выканаўца работы, Праблема, Мэта, Ідэя, Ажыццяўленне, Вынікі. Калі ласка, паважайце журы, не рабіце занадта вялікіх прэзентацый з занадта малымі літарамі.
УВАГА: прымаюцца толькі спасылкі на ўжо размешчаныя прэзентацыі.
Арыгіналы работ можна дасылаць звычайнай поштай на адрас: ГКК «Будзьма беларусамі!» 220012, г. Мінск, вул. Чорнага, 31, офіс 906.
-
C-2
Каляндар
- Патрабаванні да падачы работ у паднамінацыю C-2. Каляндар Трэба абраць адзін з прапанаваных варыянтаў фармату падачы.
-
Варыянт 1: Падача ў выглядзе мудборда
Трэба запампаваць графічны файл у разделе «Падаць работу«. Для друку абавязковая каляровая прастора CMYK — фізічны фармат А3 (420х297 мм), лічбавы фармат JPG без сціскання (максімальная якасць), разрозненне 300 dpi, для прэв’ю — максімальны памер 2000 пікселяў па большым баку, каляровая прастора RGB, разрозненне 72 dpi, лічбавы фармат JPG, PNG, GIF.
УВАГА: прымаюцца толькі файлы пазначаных фарматаў.
Назва файла павінна пачынацца з літарна-лічбавага коду паднамінацыі — C-2_***
-
Варыянт 2: Падача ў выглядзе прэзентацыі
Трэба пакінуць у разделе «Падаць работу» спасылку на прэзентацыю, размешчаную на вонкавым сервісе SlideShare.
Прэзентацыя павінна змяшчаць наступныя дадзеныя: Назва, Прадукт/Паслуга, Замоўца (калі ёсць), Аўтар/Выканаўца работы, Праблема, Мэта, Ідэя, Ажыццяўленне, Вынікі. Калі ласка, паважайце журы, не рабіце занадта вялікіх прэзентацый з занадта малымі літарамі.
УВАГА: прымаюцца толькі спасылкі на ўжо размешчаныя прэзентацыі.
Арыгіналы работ можна дасылаць звычайнай поштай на адрас: ГКК «Будзьма беларусамі!», 220012, г. Мінск, вул. Чорнага, 31, офіс 906.
-
C-3
Карпаратыўны стыль
- Патрабаванні да падачы работ у паднамінацыю C-3. Карпаратыўны стыль. Трэба абраць адзін з прапанаваных варыянтаў фармату падачы:
-
Варыянт 1: Падача ў выглядзе мудборда
Трэба запампаваць графічны файл у разделе «Падаць работу«. Для друку абавязковая каляровая прастора CMYK — фізічны фармат А3 (420х297 мм), лічбавы фармат JPG без сціскання (максімальная якасць), разрозненне 300 dpi, для прэв’ю — максімальны памер 2000 пікселяў па большым баку, каляровая прастора RGB, разрозненне 72 dpi, лічбавы фармат JPG, PNG, GIF.
УВАГА: прымаюцца толькі файлы пазначаных фарматаў.
Назва файла павінна пачынацца з літарна-лічбавага коду паднамінацыі — C-3_***
-
Варыянт 2: Падача ў выглядзе прэзентацыі
Трэба пакінуць у разделе «Падаць работу» спасылку на прэзентацыю, размешчаную на вонкавым сервісе SlideShare.
Прэзентацыя павінна змяшчаць наступныя дадзеныя: Назва, Прадукт/Паслуга, Замоўца (калі ёсць), Аўтар/Выканаўца работы, Праблема, Мэта, Ідэя, Ажыццяўленне, Вынікі. Калі ласка, паважайце журы, не рабіце занадта вялікіх прэзентацый з занадта малымі літарамі.
УВАГА: прымаюцца толькі спасылкі на ўжо размешчаныя прэзентацыі.
-
C-4.
Лагатып
-
Патрабаванні да падачы работ у паднамінацыю C-4. Лагатып
Трэба запампаваць графічны файл у разделе «Падаць работу«. Для друку абавязковая каляровая прастора CMYK — фізічны фармат А3 (420х297 мм), лічбавы фармат JPG без сціскання (максімальная якасць), разрозненне 300 dpi, для прэв’ю — максімальны памер 2000 пікселяў па большым баку, каляровая прастора RGB, разрозненне 72 dpi, лічбавы фармат JPG, PNG, GIF.
Назва файла павінна пачынацца з літарна-лічбавага коду паднамінацыі — C-4_***.
УВАГА: прымаюцца толькі файлы пазначаных фарматаў.
-
Патрабаванні да падачы работ у паднамінацыю C-4. Лагатып
-
C-5.
Афіша
-
Патрабаванні да падачы работ у паднамінацыю C-5. Афіша
Трэба запампаваць графічны файл у разделе «Падаць работу«. Для друку абавязковая каляровая прастора CMYK — фізічны фармат А3 (420х297 мм), лічбавы фармат JPG без сціскання (максімальная якасць), разрозненне 300 dpi, для прэв’ю — максімальны памер 2000 пікселяў па большым баку, каляровая прастора RGB, разрозненне 72 dpi, лічбавы фармат JPG, PNG, GIF.
Назва файла павінна пачынацца з літарна-лічбавага коду паднамінацыі — C-5_***.
УВАГА: прымаюцца толькі файлы пазначаных фарматаў.
-
Патрабаванні да падачы работ у паднамінацыю C-5. Афіша
-
C-6.
Паштоўкі, флаеры, запрашэнні і інш.
-
Патрабаванні да падачы работ у паднамінацыю C-6. Паштоўкі, флаеры, запрашэнні і інш.
Трэба запампаваць графічны файл у разделе «Падаць работу«. Для друку абавязковая каляровая прастора CMYK — фізічны фармат А3 (420х297 мм), лічбавы фармат JPG без сціскання (максімальная якасць), разрозненне 300 dpi, для прэв’ю — максімальны памер 2000 пікселяў па большым баку, каляровая прастора RGB, разрозненне 72 dpi, лічбавы фармат JPG, PNG, GIF.
Назва файла павінна пачынацца з літарна-лічбавага коду паднамінацыі — C-6_***.
УВАГА: прымаюцца толькі файлы пазначаных фарматаў.
Арыгіналы работ можна дасылаць звычайнай поштай на адрас: ГКК «Будзьма беларусамі!», 220012, г. Мінск, вул. Чорнага, 31, офіс 906.
-
Патрабаванні да падачы работ у паднамінацыю C-6. Паштоўкі, флаеры, запрашэнні і інш.
-
C-7.
Вокладкі журнальныя, кніжныя, CD
-
Патрабаванні да падачы работ у паднамінацыю C-7. Вокладкі журнальныя, кніжныя, CD
Трэба запампаваць графічны файл у разделе «Падаць работу«. Для друку абавязковая каляровая прастора CMYK — фізічны фармат А3 (420х297 мм), лічбавы фармат JPG без сціскання (максімальная якасць), разрозненне 300 dpi, для прэв’ю — максімальны памер 2000 пікселяў па большым баку, каляровая прастора RGB, разрозненне 72 dpi, лічбавы фармат JPG, PNG, GIF.
Назва файла павінна пачынацца з літарна-лічбавага коду паднамінацыі — C-7_***.
УВАГА: прымаюцца толькі файлы пазначаных фарматаў.
Арыгіналы работ можна дасылаць звычайнай поштай на адрас: ГКК «Будзьма беларусамі!», 220012, г. Мінск, вул. Чорнага, 31, офіс 906.
-
Патрабаванні да падачы работ у паднамінацыю C-7. Вокладкі журнальныя, кніжныя, CD
-
C-8.
Выставачны дызайн
- Патрабаванні да падачы работ у паднамінацыю C-8. Выставачны дызайн Трэба абраць адзін з прапанаваных варыянтаў фармату падачы:
-
Варыянт 1: Падача ў выглядзе мудборда
Трэба запампаваць графічны файл у разделе «Падаць работу«. Для друку абавязковая каляровая прастора CMYK — фізічны фармат А3 (420х297 мм), лічбавы фармат JPG без сціскання (максімальная якасць), разрозненне 300 dpi, для прэв’ю — максімальны памер 2000 пікселяў па большым баку, каляровая прастора RGB, разрозненне 72 dpi, лічбавы фармат JPG, PNG, GIF.
УВАГА: прымаюцца толькі файлы пазначаных фарматаў.
Назва файла павінна пачынацца з літарна-лічбавага коду паднамінацыі — C-8_***
-
Варыянт 2: Падача ў выглядзе прэзентацыі
Трэба пакінуць у разделе «Падаць работу» спасылку на прэзентацыю, размешчаную на вонкавым сервісе SlideShare.
Прэзентацыя павінная змяшчаць наступныя дадзеныя: Назва, Прадукт/Паслуга, Замоўца (калі ёсць), Аўтар/Выканаўца работы, Праблема, Мэта, Ідэя, Ажыццяўленне, Вынікі. Калі ласка, паважайце журы, не рабіце занадта вялікіх прэзентацый з занадта малымі літарамі.
УВАГА: прымаюцца толькі спасылкі на ўжо размешчаныя прэзентацыі.
-
C-9.
POS-матэрыялы: аздабленне месцаў гандлю, элементы мерчандайзінгу
- Патрабаванні да падачы работ у паднамінацыю C-9. POS-матэрыялы: аздабленне месцаў гандлю, элементы мерчандайзінгу Трэба абраць адзін з прапанаваных варыянтаў фармату падачы.
-
Варыянт 1: Падача ў выглядзе мудборда
Трэба запампаваць графічны файл у разделе «Падаць работу«. Для друку абавязковая каляровая прастора CMYK — фізічны фармат А3 (420х297 мм), лічбавы фармат JPG без сціскання (максімальная якасць), разрозненне 300 dpi, для прэв’ю — максімальны памер 2000 пікселяў па большым баку, каляровая прастора RGB, разрозненне 72 dpi, лічбавы фармат JPG, PNG, GIF.
УВАГА: прымаюцца толькі файлы пазначаных фарматаў.
Назва файла павінная пачынацца з літарна-лічбавага коду паднамінацыі — C-9_***
-
Варыянт 2: Падача ў выглядзе прэзентацыі
Трэба пакінуць у разделе «Падаць работу» спасылку на прэзентацыю, размешчаную на вонкавым сервісе SlideShare.
Прэзентацыя павінна змяшчаць наступныя дадзеныя: Назва, Прадукт/Паслуга, Замоўца (калі ёсць), Аўтар/Выканаўца работы, Праблема, Мэта, Ідэя, Ажыццяўленне, Вынікі. Калі ласка, паважайце журы, не рабіце занадта вялікіх прэзентацый з занадта малымі літарамі.
УВАГА: прымаюцца толькі спасылкі на ўжо размешчаныя прэзентацыі.
-
C-10.
Рэкламныя сувеніры і бізнес-падарункі
-
Патрабаванні да падачы работ у паднамінацыю C-10. Рэкламныя сувеніры і бізнес-падарункі
Работы прымаюцца ў выглядзе мудборда
Трэба запампаваць графічны файл у разделе «Падаць работу«. Для друку абавязковая каляровая прастора CMYK — фізічны фармат А3 (420х297 мм), лічбавы фармат JPG без сціскання (максімальная якасць), разрозненне 300 dpi, для прэв’ю — максімальны памер 2000 пікселяў па вялікім баку, каляровая прастора RGB, разрозненне 72 dpi, лічбавы фармат JPG, PNG, GIF.
УВАГА: прымаюцца толькі файлы пазначаных фарматаў.
Назва файла павінна пачынацца з літарна-лічбавага коду паднамінацыі — C-10_***
Арыгіналы работ можна дасылаць звычайнай поштай на адрас: ГКК «Будзьма беларусамі!», 220012, г. Мінск, вул. Чорнага, 31, офіс 906.
-
Патрабаванні да падачы работ у паднамінацыю C-10. Рэкламныя сувеніры і бізнес-падарункі
-
C-11.
Стрыт-арт
- Патрабаванні да падачы работ у паднамінацыю C-11. Стрыт-арт Трэба абраць адзін з прапанаваных варыянтаў фармату падачы.
-
Варыянт 1: Падача ў выглядзе мудборда
Трэба запампаваць графічны файл у разделе «Падаць работу«. Для друку абавязковая каляровая прастора CMYK — фізічны фармат А3 (420х297 мм), лічбавы фармат JPG без сціскання (максімальная якасць), разрозненне 300 dpi, для прэв’ю — максімальны памер 2000 пікселяў па вялікім баку, каляровая прастора RGB, разрозненне 72 dpi, лічбавы фармат JPG, PNG, GIF.
УВАГА: прымаюцца толькі файлы пазначаных фарматаў.
Назва файла павінна пачынацца з літарна-лічбавага коду паднамінацыі — C-11_***
-
Варыянт 2: Падача ў выглядзе прэзентацыі
Трэба пакінуць у разделе «Падаць работу» спасылку на прэзентацыю, размешчаную на вонкавым сервісе SlideShare.
Прэзентацыя павінна змяшчаць наступныя дадзеныя: Назва, Прадукт/Паслуга, Замоўца (калі ёсць), Аўтар/Выканаўца работы, Праблема, Мэта, Ідэя, Ажыццяўленне, Вынікі. Калі ласка, паважайце журы, не рабіце занадта вялікіх прэзентацый з занадта малымі літарамі.
УВАГА: прымаюцца толькі спасылкі на ўжо размешчаныя прэзентацыі.
-
C-12.
Product design (дызайн прадметаў інтэр’ера, музычных інструментаў, упрыгожанняў, цацак, гаджэтаў і г.д.)
- Патрабаванні да падачы работ у паднамінацыю C-12. Product design (дызайн прадметаў інтэр’ера, музычных інструментаў, упрыгожанняў, цацак, гаджэтаў і г.д.)
-
Работы прымаюцца ў выглядзе мудборда
Трэба запампаваць графічны файл у разделе «Падаць работу«. Для друку абавязковая каляровая прастора CMYK — фізічны фармат А3 (420х297 мм), лічбавы фармат JPG без сціскання (максімальная якасць), разрозненне 300 dpi, для прэв’ю — максімальны памер 2000 пікселяў па вялікім баку, каляровая прастора RGB, разрозненне 72 dpi, лічбавы фармат JPG, PNG, GIF.
УВАГА: прымаюцца толькі файлы пазначаных фарматаў.
Назва файла павінна пачынацца з літарна-лічбавага коду паднамінацыі — C-12_***
Арыгіналы работ можна дасылаць звычайнай поштай на адрас: ГКК «Будзьма беларусамі!», 220012, г. Мінск, вул. Чорнага, 31, офіс 906.
-
D
ЭТЫКЕТКА І ЎПАКОЎКА
- Упакоўка, што выкарыстоўваецца для прасоўвання, продажу ці дэманстрацыі тавараў. Прыём работ — да 10 чэрвеня.
-
D-1.
Этыкетка і ўпакоўка прадуктаў сілкавання, алкагольных і безалкагольных напояў, піва
-
Патрабаванні да падачы работ у паднамінацыю D-1. Этыкетка і ўпакоўка прадуктаў сілкавання, алкагольных і безалкагольных напояў, піва
Работы прымаюцца ў выглядзе мудборда
Трэба запампаваць графічны файл у разделе «Падаць работу«. Для друку абавязковая каляровая прастора CMYK — фізічны фармат А3 (420х297 мм), лічбавы фармат JPG без сціскання (максімальная якасць), разрозненне 300 dpi, для прэв’ю — максімальны памер 2000 пікселяў па вялікім баку, каляровая прастора RGB, разрозненне 72 dpi, лічбавы фармат JPG, PNG, GIF.
УВАГА: прымаюцца толькі файлы пазначаных фарматаў.
Назва файла павінна пачынацца з літарна-лічбавага коду паднамінацыі — D-1_***
Арыгіналы работ можна дасылаць звычайнай поштай на адрас: ГКК «Будзьма беларусамі!», 220012, г. Мінск, вул. Чорнага, 31, офіс 906.
-
Патрабаванні да падачы работ у паднамінацыю D-1. Этыкетка і ўпакоўка прадуктаў сілкавання, алкагольных і безалкагольных напояў, піва
-
D-2.
Этыкетка і ўпакоўка прамысловых і іншых непрадуктовых тавараў
-
Патрабаванні да падачы работ у паднамінацыю D-2. Этыкетка і ўпакоўка прамысловых і іншых непрадуктовых тавараў.
Работы прымаюцца ў выглядзе мудборда
Трэба запампаваць графічны файл у разделе «Падаць работу«. Для друку абавязковая каляровая прастора CMYK — фізічны фармат А3 (420х297 мм), лічбавы фармат JPG без сціскання (максімальная якасць), разрозненне 300 dpi, для прэв’ю — максімальны памер 2000 пікселяў па большым баку, каляровая прастора RGB, разрозненне 72 dpi, лічбавы фармат JPG, PNG, GIF.
УВАГА: прымаюцца толькі файлы пазначаных фарматаў.
Назва файла павінная пачынацца з літарна-лічбавага коду паднамінацыі — D-2_***
Арыгіналы прац можна дасылаць звычайнай поштай на адрас: ГКК «Будзьма беларусамі!», 220012, г. Мінск, вул. Чорнага, 31, офіс 906.
-
Патрабаванні да падачы работ у паднамінацыю D-2. Этыкетка і ўпакоўка прамысловых і іншых непрадуктовых тавараў.
-
E
ВОНКАВАЯ РЭКЛАМА
- Білборды, постары, а таксама вонкавы ambient. Журы будзе ацэньваць перш за ўсё сілу крэатыўнай ідэі і яе выкананне. Прыём работ — да 10 чэрвеня.
-
E-1
Фестывальныя, канцэртныя постары, афішы выставаў, культурніцкіх, спартовых, музычных мерапрыемстваў, літаратурных сустрэч, вечарын і тэатральных пастановак
-
Патрабаванні да падачы работ у мінацыю E. Вонкавая рэклама
Трэба запампаваць графічны файл у разделе «Падаць работу«. Для друку абавязковая каляровая прастора CMYK — фізічны фармат А3 (420х297 мм), лічбавы фармат JPG без сціскання (максімальная якасць), разрозненне 300 dpi, для прэв’ю — максімальны памер 2000 пікселяў па большым баку, каляровая прастора RGB, разрозненне 72 dpi, лічбавы фармат JPG, PNG, GIF.
Назва файла павінная пачынацца з літарна-лічбавага коду намінацыі — E-_***.
УВАГА: прымаюцца толькі файлы пазначаных фарматаў.
-
Патрабаванні да падачы работ у мінацыю E. Вонкавая рэклама
-
Е-2
Е-2. Рэклама прадуктаў сілкавання, напояў, прамысловых і іншых непрадуктовых тавараў, паслуг
-
Патрабаванні да падачы работ у паднамінацыю E-2
Трэба запампаваць графічны файл у разделе «Падаць работу«. Для друку абавязковая каляровая прастора CMYK — фізічны фармат А3 (420х297 мм), лічбавы фармат JPG без сціскання (максімальная якасць), разрозненне 300 dpi, для прэв’ю — максімальны памер 2000 пікселяў па большым баку, каляровая прастора RGB, разрозненне 72 dpi, лічбавы фармат JPG, PNG, GIF.
Назва файла павінная пачынацца з літарна-лічбавага коду намінацыі — E-_***.
УВАГА: прымаюцца толькі файлы пазначаных фарматаў.
-
Патрабаванні да падачы работ у паднамінацыю E-2
-
F
АЎДЫЁРЭКЛАМА
- Рэклама на традыцыйным ці анлайн-радыё, іншыя віды аўдыёрэкламы. Журы будзе ацэньваць перш за ўсё сілу крэатыўнай ідэі і яе выкананне. Прыём работ — да 10 чэрвеня.
-
F-1.
Ролікі для радыёэфіру
-
Патрабаванні да падачы работ у паднамінацыю F-1. Ролікі для радыёэфіру
Трэба пакінуць у разделе «Падаць работу» спасылку на ролік/ролікі, размешчаныя на вонкавых сервісах для праслухоўвання аўдыё ў анлайн-фармаце.
-
Патрабаванні да падачы работ у паднамінацыю F-1. Ролікі для радыёэфіру
-
F-2.
Ролікі для гандлёвых кропак, прадпрыемстваў і інш.
-
Патрабаванні да падачы работ у паднамінацыю F-2. Ролікі для гандлёвых кропак, прадпрыемстваў і інш.
Трэба пакінуць у разделе «Падаць работу» спасылку на ролік/ролікі, размешчаныя на вонкавых сервісах для праслухоўвання аўдыё ў анлайн-фармаце.
-
Патрабаванні да падачы работ у паднамінацыю F-2. Ролікі для гандлёвых кропак, прадпрыемстваў і інш.
-
G
ІНТЭРАКТЫЎНАЯ РЭКЛАМА І ДЫЗАЙН
- Брэндаваныя анлайн- і дзіджытал-камунікацыі. Журы ўзнагародзіць найлепшыя крэатыўныя ідэі, у якіх піьменна спалучаюцца крэатыў і тэхналогіі і якія даказваюць уцягнутасць аўдыторыі і павышэнне каштоўнасці брэнда. Прыём работ — да 10 чэрвеня.
-
G-1.
Web-сайт
- Патрабаванні да падачы работ у паднамінацыю G-1. Web-сайт Трэба абраць адзін з прапанаваных варыянтаў фармату падачы
-
Падача ў выглядзе прэзентацыі
Трэба пакінуць у разделе «Падаць работу» спасылку на прэзентацыю, размешчаную на вонкавым сервісе SlideShare.
Прэзентацыя павінная змяшчаць наступныя дадзеныя: Назва, Прадукт/Паслуга, Замоўца (калі ёсць), Аўтар/Выканаўца работы, Праблема, Мэта, Ідэя, Ажыццяўленне, Вынікі. Калі ласка, паважайце журы, не рабіце занадта вялікіх прэзентацый з занадта малымі літарамі.
УВАГА: прымаюцца толькі спасылкі на ўжо размешчаныя прэзентацыі.
-
G-2.
Банер i іншая медыйная рэклама
-
Патрабаванні да падачы работ у паднамінацыю G-2. Банер i іншая медыйная рэклама.
Трэба запампаваць у разделе «Падаць работу» файл/файлы банераў у фармаце SWF, JPG, PNG. Назва файла павінная пачынацца з літарна-лічбавага коду паднамінацыі — G-2_***.
УВАГА: прымаюцца толькі файлы пазначаных фарматаў.
-
Патрабаванні да падачы работ у паднамінацыю G-2. Банер i іншая медыйная рэклама.
-
G-3.
Рэкламная кампанія ў сацыяльных сетках, кам’юніці
- Патрабаванні да падачы работ у паднамінацыю G-3. Рэкламная кампанія ў сацыяльных сетках, кам’юніці, вірусная рэкламная кампанія Трэба абраць адзін з прапанаваных варыянтаў фармату падачы:
-
Варыянт 1: Падача ў выглядзе прэзентацыі
Трэба пакінуць у разделе «Падаць работу» спасылку на прэзентацыю, размешчаную на вонкавым сервісе SlideShare.
Прэзентацыя павінная змяшчаць наступныя дадзеныя: Назва, Прадукт/Паслуга, Замоўца (калі ёсць), Аўтар/Выканаўца работы, Праблема, Мэта, Ідэя, Ажыццяўленне, Вынікі. Калі ласка, паважайце журы, не рабіце занадта вялікіх прэзентацый з занадта малымі літарамі.
УВАГА: прымаюцца толькі спасылкі на ўжо размешчаныя прэзентацыі.
-
Варыянт 2: Падача ў выглядзе відэароліка
Трэба пакінуць у разделе «Падаць работу» спасылку на ролік на вонкавых сервісах YouTube, Vimeo альбо іншых сервісах для прагляду відэа і спасылку на вонкавы сервіс Dropbox і інш. для спампоўвання файла роліка. Назва файла роліка павінная пачынацца з літарна-лічбавага коду паднамінацыі — G-3_***.
-
G-4.
Ролік для сеткі Інтэрнэт
-
Патрабаванні да падачы работ у паднамінацыю G-4. Ролік для сеткі Інтэрнэт
Трэба пакінуць у разделе «Падаць работу» спасылку на ролік на вонкавых сервісах YouTube, Vimeo альбо іншых сервісах для прагляду відэа і спасылку на вонкавы сервіс Dropbox і інш. для спампоўвання файла роліка. Назва файла роліка павінная пачынацца з літарна-лічбавага коду паднамінацыі — G-4_***.
-
Патрабаванні да падачы работ у паднамінацыю G-4. Ролік для сеткі Інтэрнэт
-
G-5.
Interactive applications
- Патрабаванні да падачы работ у паднамінацыю G-6. Interactive applications Трэба абраць адзін з прапанаваных варыянтаў фармату падачы:
-
Варыянт 1: Падача ў выглядзе прэзентацыі
Трэба пакінуць у разделе «Падаць работу» спасылку на прэзентацыю, размешчаную на вонкавым сервісе SlideShare.
Прэзентацыя павінная змяшчаць наступныя дадзеныя: Назва, Прадукт/Паслуга, Замоўца (калі ёсць), Аўтар/Выканаўца работы, Праблема, Мэта, Ідэя, Ажыццяўленне, Вынікі. Калі ласка, паважайце журы, не рабіце занадта вялікіх прэзентацый з занадта малымі літарамі.
УВАГА: прымаюцца толькі спасылкі на ўжо размешчаныя прэзентацыі.
-
Варыянт 2: Падача ў выглядзе відэароліка
Трэба пакінуць у разделе «Падаць работу» спасылку на ролік на вонкавых сервісах YouTube, Vimeo альбо іншых сервісах для прагляду відэа і спасылку на вонкавы сервіс Dropbox і інш. для спампоўвання файла роліка. Назва файла роліка павінная пачынацца з літарна-лічбавага коду паднамінацыі — G-5_***.
-
G-6.
Іншая інтэрактыўная рэклама і лічбавыя рашэнні, якія не могуць увайсці ў пералічаныя катэгорыі (мудборд, відэа, прэзентацыя)
- Патрабаванні да падачы работ у паднамінацыю G-7. Іншая інтэрактыўная рэклама і лічбавыя рашэнні, якія не могуць увайсці ў пералічаныя катэгорыі (мудборд, відэа, прэзентацыя) Трэба абраць адзін з прапанаваных варыянтаў фармату падачы:
-
Варыянт 1: Падача ў выглядзе мудборда
Трэба запампаваць графічны файл у разделе «Падаць работу«. Для друку абавязковая каляровая прастора CMYK — фізічны фармат А3 (420х297 мм), лічбавы фармат JPG без сціскання (максімальная якасць), разрозненне 300 dpi, для прэв’ю — максімальны памер 2000 пікселяў па большым баку, каляровая прастора RGB, разрозненне 72 dpi, лічбавы фармат JPG, PNG, GIF.
УВАГА: прымаюцца толькі файлы пазначаных фарматаў.
Назва файла павінная пачынацца з літарна-лічбавага коду паднамінацыі — G-6_***
-
Варыянт 2: Падача ў выглядзе прэзентацыі
Трэба пакінуць у разделе «Падаць работу» спасылку на прэзентацыю, размешчаную на вонкавым сервісе SlideShare.
Прэзентацыя павінная змяшчаць наступныя дадзеныя: Назва, Прадукт/Паслуга, Замоўца (калі ёсць), Аўтар/Выканаўца работы, Праблема, Мэта, Ідэя, Ажыццяўленне, Вынікі. Калі ласка, паважайце журы, не рабіце занадта вялікіх прэзентацый з занадта малымі літарамі.
УВАГА: прымаюцца толькі спасылкі на ўжо размешчаныя прэзентацыі.
-
Варыянт 3: Падача ў выглядзе відэароліка
Трэба пакінуць у разделе «Падаць работу» спасылку на ролік на вонкавых сервісах YouTube, Vimeo альбо іншых сервісах для прагляду відэа і спасылку на вонкавы сервіс Dropbox і інш. для спампоўвання файла роліка. Назва файла роліка павінная пачынацца з літарна-лічбавага коду паднамінацыі — G-6_***.
-
H
МЕДЫЯПРАЕКТЫ
- Крэатыўнае выкарыстанне медыяў, а таксама дэманстрацыя разумення рынку, інавацыйная рэалізацыя стратэгіі. Журы будзе звяртаць увагу не столькі на крэатыўнасць ідэй, колькі на тое, як гэтыя ідэі працуюць. Прыём работ — да 10 чэрвеня.
-
H-1.
Медыяпраекты для аднаго канала камунікацыі: ТБ, друкаваных СМІ, радыё, інтэрнэту, вонкавай рэкламы, Indoor
- Патрабаванні да падачы работ у паднамінацыю H-1. Медыяпраекты для аднаго канала камунікацыі: ТБ, друкаваных СМІ, радыё, інтэрнэту, вонкавай рэкламы, Indoor Трэба абраць адзін з прапанаваных варыянтаў фармату падачы:
-
Варыянт 1: Падача ў выглядзе прэзентацыі
Трэба пакінуць у разделе «Падаць работу» спасылку на прэзентацыю, размешчаную на вонкавым сервісе SlideShare.
Прэзентацыя павінная змяшчаць наступныя дадзеныя: Назва, Прадукт/Паслуга, Замоўца (калі ёсць), Аўтар/Выканаўца работы, Праблема, Мэта, Ідэя, Ажыццяўленне, Вынікі. Калі ласка, паважайце журы, не рабіце занадта вялікіх прэзентацый з занадта малымі літарамі.
УВАГА: прымаюцца толькі спасылкі на ўжо размешчаныя прэзентацыі.
-
Варыянт 2: Падача ў выглядзе відэароліка
Трэба пакінуць у разделе «Падаць работу» спасылку на ролік на вонкавых сервісах YouTube, Vimeo альбо іншых сервісах для прагляду відэа і спасылку на вонкавы сервіс Dropbox і інш. для спампоўвання файла роліка. Назва файла роліка павінная пачынацца з літарна-лічбавага коду паднамінацыі — H-1_***.
-
H-2.
Інтэграваныя медыяпраекты
- Патрабаванні да падачы работ у паднамінацыю H-2. Інтэграваныя медыяпраекты Трэба абраць адзін з прапанаваных варыянтаў фармату падачы:
-
Варыянт 1: Падача ў выглядзе прэзентацыі
Трэба пакінуць у разделе «Падаць работу» спасылку на прэзентацыю, размешчаную на вонкавым сервісе SlideShare.
Прэзентацыя павінная змяшчаць наступныя дадзеныя: Назва, Прадукт/Паслуга, Замоўца (калі ёсць), Аўтар/Выканаўца работы, Праблема, Мэта, Ідэя, Ажыццяўленне, Вынікі. Калі ласка, паважайце журы, не рабіце занадта вялікіх прэзентацый з занадта малымі літарамі.
УВАГА: прымаюцца толькі спасылкі на ўжо размешчаныя прэзентацыі.
-
Варыянт 2: Падача ў выглядзе відэароліка
Трэба пакінуць у разделе «Падаць работу» спасылку на ролік на вонкавых сервісах YouTube, Vimeo альбо іншых сервісах для прагляду відэа і спасылку на вонкавы сервіс Dropbox і інш. для спампоўвання файла роліка. Назва файла роліка павінная пачынацца з літарна-лічбавага коду паднамінацыі — H-2_***.
-
I
PR, ПРОМА-, EVENT- І DM-ПРАЕКТЫ
- PR — гэта крэатыўнае выкарыстанне рэпутацыйнага менеджменту шляхам будавання даверу паміж арганізацыямі і іх аўдыторыяй. Прома і event — гэта мерапрыемствы, накіраваныя на продажы тавару/паслугі ці павышэнне іміджу кампаніі сярод кліентаў ці супрацоўнікаў. DM — гэта таргетаваная камунікацыя, закліканая забяспечыць адказ мэтавай аўдыторыі з дапамогай закліку да дзеяння і прынесці вымерныя вынікі. Прыём работ — да 10 чэрвеня.
-
I-1.
PR-кампанія з выкарыстаннем любых камунікацыйных сродкаў
- Патрабаванні да падачы работ у паднамінацыю I-2. PR-кампанія з выкарыстаннем любых камунікацыйных сродкаў Трэба абраць адзін з прапанаваных варыянтаў фармату падачы:
-
Варыянт 1: Падача ў выглядзе прэзентацыі
Трэба пакінуць у разделе «Падаць работу» спасылку на прэзентацыю, размешчаную на вонкавым сервісе SlideShare.
Прэзентацыя павінная змяшчаць наступныя дадзеныя: Назва, Прадукт/Паслуга, Замоўца (калі ёсць), Аўтар/Выканаўца работы, Праблема, Мэта, Ідэя, Ажыццяўленне, Вынікі. Калі ласка, паважайце журы, не рабіце занадта вялікіх прэзентацый з занадта малымі літарамі.
УВАГА: прымаюцца толькі спасылкі на ўжо размешчаныя прэзентацыі.
-
Варыянт 2: Падача ў выглядзе відэароліка
Трэба пакінуць у разделе «Падаць работу» спасылку на ролік на вонкавых сервісах YouTube, Vimeo альбо іншых сервісах для прагляду відэа і спасылку на вонкавы сервіс Dropbox і інш. для спампоўвання файла роліка. Назва файла роліка павінная пачынацца з літарна-лічбавага коду паднамінацыі — I-1_***.
-
I-2.
Прома-кампанія
- Патрабаванні да падачы работ у паднамінацыю I-3. Прома-кампанія Трэба абраць адзін з прапанаваных варыянтаў фармату падачы:
-
Варыянт 1: Падача ў выглядзе прэзентацыі
Трэба пакінуць у разделе «Падаць работу» спасылку на прэзентацыю, размешчаную на вонкавым сервісе SlideShare.
Прэзентацыя павінная змяшчаць наступныя дадзеныя: Назва, Прадукт/Паслуга, Замоўца (калі ёсць), Аўтар/Выканаўца работы, Праблема, Мэта, Ідэя, Ажыццяўленне, Вынікі. Калі ласка, паважайце журы, не рабіце занадта вялікіх прэзентацый з занадта малымі літарамі.
УВАГА: прымаюцца толькі спасылкі на ўжо размешчаныя прэзентацыі.
-
Варыянт 2: Падача ў выглядзе відэароліка
Трэба пакінуць у разделе «Падаць работу» спасылку на ролік на вонкавых сервісах YouTube, Vimeo альбо іншых сервісах для прагляду відэа і спасылку на вонкавы сервіс Dropbox і інш. для спампоўвання файла роліка. Назва файла роліка павінная пачынацца з літарна-лічбавага коду паднамінацыі — I-2_***.
-
I-3.
Event-праект
- Патрабаванні да падачы работ у паднамінацыю I-4. Event-праект і Direct Marketing Трэба абраць адзін з прапанаваных варыянтаў фармату падачы:
-
Варыянт 1: Падача ў выглядзе прэзентацыі
Трэба пакінуць у разделе «Падаць работу» спасылку на прэзентацыю, размешчаную на вонкавым сервісе SlideShare.
Прэзентацыя павінная змяшчаць наступныя дадзеныя: Назва, Прадукт/Паслуга, Замоўца (калі ёсць), Аўтар/Выканаўца работы, Праблема, Мэта, Ідэя, Ажыццяўленне, Вынікі. Калі ласка, паважайце журы, не рабіце занадта вялікіх прэзентацый з занадта малымі літарамі.
УВАГА: прымаюцца толькі спасылкі на ўжо размешчаныя прэзентацыі.
-
Варыянт 2: Падача ў выглядзе відэароліка
Трэба пакінуць у разделе «Падаць работу» спасылку на ролік на вонкавых сервісах YouTube, Vimeo альбо іншых сервісах для прагляду відэа і спасылку на вонкавы сервіс Dropbox і інш. для спампоўвання файла роліка. Назва файла роліка павінная пачынацца з літарна-лічбавага коду паднамінацыі — I-3_***.
-
J
РЭКЛАМНЫЯ КАМПАНІІ
- Інтэграваныя кампаніі, выкананыя з выкарыстаннем некалькіх медыйных платформаў. Прыём работ — да 10 чэрвеня.
-
J-1.
Інтэграваная рэкламная кампанія з ужываннем двух і больш медыяканалаў
- Патрабаванні да падачы работ у паднамінацыю J-1. Інтэграваная рэкламная кампанія з ужываннем двух і больш медыяканалаў. Трэба абраць адзін з прапанаваных варыянтаў фармату падачы:
-
Варыянт 1: Падача ў выглядзе прэзентацыі
Трэба пакінуць у разделе «Падаць работу» спасылку на прэзентацыю, размешчаную на вонкавым сервісе SlideShare.
Прэзентацыя павінная змяшчаць наступныя дадзеныя: Назва, Прадукт/Паслуга, Замоўца (калі ёсць), Аўтар/Выканаўца работы, Праблема, Мэта, Ідэя, Ажыццяўленне, Вынікі. Калі ласка, паважайце журы, не рабіце занадта вялікіх прэзентацый з занадта малымі літарамі.
УВАГА: прымаюцца толькі спасылкі на ўжо размешчаныя прэзентацыі.
-
Варыянт 2: Падача ў выглядзе відэароліка
Трэба пакінуць у разделе «Падаць работу» спасылку на ролік на вонкавых сервісах YouTube, Vimeo альбо іншых сервісах для прагляду відэа і спасылку на вонкавы сервіс Dropbox і інш. для спампоўвання файла роліка. Назва файла роліка павінная пачынацца з літарна-лічбавага коду паднамінацыі — J-1_***.
-
K
ІНАВАЦЫІ
- Інавацыйныя рашэнні — гэта тэхналагічны і інавацыйны прарыў, які дазваляе брэндам, тэхнолагам і крэатарам камунікаваць са сваімі кліентамі па-новаму альбо з’яўляецца самастойнай і паўнапраўнай знаходкай. Гэта праекты, якія робяць нашае жыццё лепшым альбо папросту іншым. Гэта вынаходствы ў digital, друкаваным, радыё- і ТБ-прадакшне, новыя формы і прынцыпы стварэння ўпакоўкі, event-, BTL- і іншыя тэхналогіі, якія раней не выкарыстоўваліся на рынку. Прыём работ — да 10 чэрвеня.
-
K-1.
Інавацыйныя рашэнні ў маркетынгу і рэкламе
- Патрабаванні да падачы работ у паднамінацыю K-1. Інавацыйныя рашэнні ў маркетынгу і рэкламе. Трэба абраць адзін з прапанаваных варыянтаў фармату падачы:
-
Варыянт 1: Падача ў выглядзе прэзентацыі
Трэба пакінуць у разделе «Падаць работу» спасылку на прэзентацыю, размешчаную на вонкавым сервісе SlideShare.
Прэзентацыя павінная змяшчаць наступныя дадзеныя: Назва, Прадукт/Паслуга, Замоўца (калі ёсць), Аўтар/Выканаўца работы, Праблема, Мэта, Ідэя, Ажыццяўленне, Вынікі. Калі ласка, паважайце журы, не рабіце занадта вялікіх прэзентацый з занадта малымі літарамі.
УВАГА: прымаюцца толькі спасылкі на ўжо размешчаныя прэзентацыі.
-
Варыянт 2: Падача ў выглядзе відэароліка
Трэба пакінуць у разделе «Падаць работу» спасылку на ролік на вонкавых сервісах YouTube, Vimeo альбо іншых сервісах для прагляду відэа і спасылку на вонкавы сервіс Dropbox і інш. для спампоўвання файла роліка. Назва файла роліка павінная пачынацца з літарна-лічбавага коду паднамінацыі — K-1_***.
-
L
САЦЫЯЛЬНАЯ РЭКЛАМА
- Рэалізаваныя ідэі, накіраваныя на тое, каб зрабіць гэты свет лепшым Прыём работ — да 10 чэрвеня.
-
L-1.
Тэлевізійная
-
Патрабаванні да падачы работ у паднамінацыю L-1. Тэлевізійная сацыяльная рэклама
Трэба пакінуць у разделе «Падаць работу» спасылку на ролік на вонкавых сервісах YouTube, Vimeo альбо іншых сервісах для прагляду відэа і спасылку на вонкавы сервіс Dropbox і інш. для спампоўвання файла роліка. Назва файла роліка павінная пачынацца з літарна-лічбавага коду паднамінацыі — L-1_***.
-
Патрабаванні да падачы работ у паднамінацыю L-1. Тэлевізійная сацыяльная рэклама
-
L-2.
Радыё
-
Патрабаванні да падачы работ у паднамінацыю L-2. Радыё
Трэба пакінуць у разделе «Падаць работу» спасылку на ролік/ролікі, размешчаныя на вонкавых сервісах для праслухоўвання аўдыё ў анлайн-фармаце.
-
Патрабаванні да падачы работ у паднамінацыю L-2. Радыё
-
L-3.
Друкаваная і вонкавая рэклама, постары, паштоўкі і інш.
-
Патрабаванні да падачы работ у паднамінацыю L-3. Друкаваная і вонкавая рэклама, постары, паштоўкі і інш..
Трэба запампаваць графічны файл у разделе «Падаць работу«. Для друку абавязковая каляровая прастора CMYK — фізічны фармат А3 (420х297 мм), лічбавы фармат JPG без сціскання (максімальная якасць), разрозненне 300 dpi, для прэв’ю — максімальны памер 2000 пікселяў па большым баку, каляровая прастора RGB, разрозненне 72 dpi, лічбавы фармат JPG, PNG, GIF.
Назва файла павінная пачынацца з літарна-лічбавага коду паднамінацыі — L-3_***.
УВАГА: прымаюцца толькі файлы пазначаных фарматаў.
-
Патрабаванні да падачы работ у паднамінацыю L-3. Друкаваная і вонкавая рэклама, постары, паштоўкі і інш..
-
L-4.
Digital
- Патрабаванні да падачы работ у паднамінацыю N-4. Digital Трэба абраць адзін з прапанаваных варыянтаў фармату падачы:
-
Варыянт 1: Падача ў выглядзе прэзентацыі
Трэба пакінуць у разделе «Падаць работу» спасылку на прэзентацыю, размешчаную на вонкавым сервісе SlideShare.
Прэзентацыя павінная змяшчаць наступныя дадзеныя: Назва, Прадукт/Паслуга, Замоўца (калі ёсць), Аўтар/Выканаўца работы, Праблема, Мэта, Ідэя, Ажыццяўленне, Вынікі. Калі ласка, паважайце журы, не рабіце занадта вялікіх прэзентацый з занадта малымі літарамі.
УВАГА: прымаюцца толькі спасылкі на ўжо размешчаныя прэзентацыі.
-
Варыянт 2: Падача ў выглядзе відэароліка
Трэба пакінуць у разделе «Падаць работу» спасылку на ролік на вонкавых сервісах YouTube, Vimeo альбо іншых сервісах для прагляду відэа і спасылку на вонкавы сервіс Dropbox і інш. для спампоўвання файла роліка. Назва файла роліка павінная пачынацца з літарна-лічбавага коду паднамінацыі — L-4_***.
-
Варыянт 3: Падача ў выглядзе файлаў
Трэба запампаваць графічны файл у разделе «Падаць работу«. Для друку абавязковая каляровая прастора CMYK — фізічны фармат А3 (420х297 мм), лічбавы фармат JPG без сціскання (максімальная якасць), разрозненне 300 dpi, для прэв’ю — максімальны памер 2000 пікселяў па большым баку, каляровая прастора RGB, разрозненне 72 dpi, лічбавы фармат JPG, PNG, GIF.
Назва файла павінная пачынацца з літарна-лічбавага коду паднамінацыі — L-4_***.
УВАГА: прымаюцца толькі файлы пазначаных фарматаў.
-
L-5.
Сацыяльнаарыентаваны праект, кампанія
- Патрабаванні да падачы работ у паднамінацыю L-5. Сацыяльнаарыентаваны праект, кампанія Трэба абраць адзін з прапанаваных варыянтаў фармату падачы:
-
Варыянт 1: Падача ў выглядзе прэзентацыі
Трэба пакінуць у разделе «Падаць работу» спасылку на прэзентацыю, размешчаную на вонкавым сервісе SlideShare.
Прэзентацыя павінная змяшчаць наступныя дадзеныя: Назва, Прадукт/Паслуга, Замоўца (калі ёсць), Аўтар/Выканаўца работы, Праблема, Мэта, Ідэя, Ажыццяўленне, Вынікі. Калі ласка, паважайце журы, не рабіце занадта вялікіх прэзентацый з занадта малымі літарамі.
УВАГА: прымаюцца толькі спасылкі на ўжо размешчаныя прэзентацыі.
-
Варыянт 2: Падача ў выглядзе відэароліка
Трэба пакінуць у разделе «Падаць работу» спасылку на ролік на вонкавых сервісах YouTube, Vimeo альбо іншых сервісах для прагляду відэа і спасылку на вонкавы сервіс Dropbox і інш. для спампоўвання файла роліка. Назва файла роліка павінная пачынацца з літарна-лічбавага коду паднамінацыі — L-5_***.
-
M
ГРАМАДСКАЗНАЧНЫЯ ПРАЕКТЫ
- Праекты, якія павялічваюць свядомасць людзей у дачыненні беларускай мовы і беларускай культуры. Прыём работ — да 10 чэрвеня.
-
M-1.
Фестывалі, канцэрты, выставы, галерэі, культурныя мерапрыемствы, спартыўныя мерапрыемствы, вечарыны, тэатральныя пастановы, забаўляльныя праекты, кнігі, фільмы, DVD, CD з запісамі і г.д.
- Патрабаванні да падачы работ у паднамінацыю M-1. Фестывалі, канцэрты, выставы, галерэі, культурныя мерапрыемствы, спартыўныя мерапрыемствы, вечарыны, тэатральныя пастановы, забаўляльныя праекты, кнігі, фільмы, DVD, CD з запісамі і г.д. Трэба абраць адзін з прапанаваных варыянтаў фармату падачы:
-
Варыянт 1: Падача ў выглядзе прэзентацыі
Трэба пакінуць у разделе «Падаць работу» спасылку на прэзентацыю, размешчаную на вонкавым сервісе SlideShare.
Прэзентацыя павінная змяшчаць наступныя дадзеныя: Назва, Прадукт/Паслуга, Замоўца (калі ёсць), Аўтар/Выканаўца работы, Праблема, Мэта, Ідэя, Ажыццяўленне, Вынікі. Калі ласка, паважайце журы, не рабіце занадта вялікіх прэзентацый з занадта малымі літарамі.
УВАГА: прымаюцца толькі спасылкі на ўжо размешчаныя прэзентацыі.
-
Варыянт 2: Падача ў выглядзе відэароліка
Трэба пакінуць у разделе «Падаць работу» спасылку на ролік на вонкавых сервісах YouTube, Vimeo альбо іншых сервісах для прагляду відэа і спасылку на вонкавы сервіс Dropbox і інш. для спампоўвання файла роліка. Назва файла роліка павінная пачынацца з літарна-лічбавага коду паднамінацыі — M-1_***.
-
N
БЕЛАРУСКААРЫЕНТАВАНЫ РЭКЛАМНЫ І КАМУНІКАЦЫЙНЫ ПРАЕКТ
- Да ўдзелу прымаюцца рэкламныя і камунікацыйныя праекты, выкананыя на любой мове, аднак у аснове якіх ляжыць “беларуская арыентацыя”, асаблівасці гісторыі, культуры, фальклору, ментальнасці беларусаў. Узяць удзел у намінацыі могуць працы фарматаў, якія падыходзяць у любыя іншыя намінацыі Фестывалю. Прыём работ — да 10 чэрвеня.
-
N-1.
Праекты, якія ў аснове сваіх канцэпцый выкарыстоўваюць асаблівасці беларускай культуры, гісторыі, традыцый і беларускай ментальнасці (ментальнасці беларусаў); беларускія “маркёры” без прывязкі прадукту да мовы.
- Патрабаванні да падачы работ у паднамінацыю N-1. Праекты, якія ў аснове сваіх канцэпцый выкарыстоўваюць асаблівасці беларускай культуры, гісторыі, традыцый і беларускай ментальнасці (ментальнасці беларусаў); беларускія “маркёры” без прывязкі прадукту да мовы. Трэба абраць адзін з прапанаваных варыянтаў фармату падачы:
-
Варыянт 1: Падача ў выглядзе прэзентацыі
Трэба пакінуць у разделе «Падаць работу» спасылку на прэзентацыю, размешчаную на вонкавым сервісе SlideShare.
Прэзентацыя павінная змяшчаць наступныя дадзеныя: Назва, Прадукт/Паслуга, Замоўца (калі ёсць), Аўтар/Выканаўца работы, Праблема, Мэта, Ідэя, Ажыццяўленне, Вынікі. Калі ласка, паважайце журы, не рабіце занадта вялікіх прэзентацый з занадта малымі літарамі.
УВАГА: прымаюцца толькі спасылкі на ўжо размешчаныя прэзентацыі.
-
Варыянт 2: Падача ў выглядзе відэароліка
Трэба пакінуць у разделе «Падаць работу» спасылку на ролік на вонкавых сервісах YouTube, Vimeo альбо іншых сервісах для прагляду відэа і спасылку на вонкавы сервіс Dropbox і інш. для спампоўвання файла роліка. Назва файла роліка павінная пачынацца з літарна-лічбавага коду паднамінацыі — N-1_***.
-
O
АНТЫПРЭМІЯ “КАША СУВОРАЎСКАЯ”
- Прыём работ — да 10 чэрвеня.
-
O-1.
Антыпрэмія “Каша сувораўская” прысуджаецца тым, хто ігнаруе факты беларускай гісторыі і традыцыі айчыннай культуры ў сваіх рэкламных прадуктах, а таксама дэманструе непрафесійны падыход да стварэння рэкламы.
-
Пра антыпрэмію
Патрабаванні да падачы работ у паднамінацыю O-1. Антыпрэмія “Каша сувораўская”.
Трэба запампаваць у разделе «Падаць работу» файл/файлы ў фармаце JPG, PNG, GIF у каляровай мадэлі RGB разрозненнем не менш за 300 dpi. Аб’ём файла не большы за 30 Мб.
Назва файла павінная пачынацца з літарна-лічбавага коду паднамінацыі — O-1_***.
УВАГА: прымаюцца толькі файлы пазначаных фарматаў.
-
Пра антыпрэмію
-
P
КОНКУРС НЕРЭАЛІЗАВАНЫХ ПРАЕКТАЎ
- Крэатыўныя і неардынарныя праекты, якія не былі прынятыя кліентам або былі створаныя для няіснага брэнда. Прыём работ — да 16 чэрвеня.
-
P-1.
Тэлевізійная і кінарэклама
-
Патрабаванні да падачы работ у паднамінацыю P-1. Тэлевізійная і кінарэклама
Трэба пакінуць у разделе «Падаць работу» спасылку на ролік на вонкавых сервісах YouTube, Vimeo альбо іншых сервісах для прагляду відэа і спасылку на вонкавы сервіс Dropbox і інш. для спампоўвання файла роліка. Назва файла роліка павінная пачынацца з літарна-лічбавага коду паднамінацыі — P-1_***.
-
Патрабаванні да падачы работ у паднамінацыю P-1. Тэлевізійная і кінарэклама
-
P-2.
Прынт і вонкавая рэклама
-
Патрабаванні да падачы работ у паднамінацыю P-2. Прынт і вонкавая рэклама
Трэба запампаваць у разделе «Падаць работу» файл/файлы ў фармаце JPG, PNG, GIF у каляровай мадэлі RGB разрозненнем не менш за 300 dpi. Максімальныя памеры — старонка фармату А3 (42х29 см). Аб’ём файла не большы за 30 Мб.
Назва файла павінная пачынацца з літарна-лічбавага коду паднамінацыі — P-2_***.
УВАГА: прымаюцца толькі файлы пазначаных фарматаў.
-
Патрабаванні да падачы работ у паднамінацыю P-2. Прынт і вонкавая рэклама
-
P-3.
Графічны і камунікацыйны дызайн
- Патрабаванні да падачы работ у паднамінацыю P-3. Графічны і камунікацыйны дызайн Трэба абраць адзін з прапанаваных варыянтаў фармату падачы:
-
Варыянт 1: Падача ў выглядзе мудборда
Трэба запампаваць графічны файл у разделе «Падаць работу«. Для друку абавязковая каляровая прастора CMYK — фізічны фармат А3 (420х297 мм), лічбавы фармат JPG без сціскання (максімальная якасць), разрозненне 300 dpi, для прэв’ю — максімальны памер 2000 пікселяў па большым баку, каляровая прастора RGB, разрозненне 72 dpi, лічбавы фармат JPG, PNG, GIF.
УВАГА: прымаюцца толькі файлы пазначаных фарматаў.
Назва файла павінная пачынацца з літарна-лічбавага коду паднамінацыі — P-3_***
-
Варыянт 2: Падача ў выглядзе файла
Трэба запампаваць у разделе «Падаць работу» файл/файлы ў фармаце JPG, PNG, GIF у каляровай мадэлі RGB разрозненнем не менш за 300 dpi. Максімальныя памеры — старонка фармату А3 (42х29 см). Аб’ём файла не большы за 30 Мб.
Назва файла павінная пачынацца з літарна-лічбавага коду паднамінацыі — P-3_***.
УВАГА: прымаюцца толькі файлы пазначаных фарматаў.
-
P-4.
Этыкетка і ўпакоўка
- Патрабаванні да падачы работ у паднамінацыю P-4. Этыкетка і ўпакоўка. Трэба абраць адзін з прапанаваных варыянтаў фармату падачы:
-
Варыянт 1: Падача ў выглядзе мудборда
Трэба запампаваць графічны файл у разделе «Падаць работу«. Для друку абавязковая каляровая прастора CMYK — фізічны фармат А3 (420х297 мм), лічбавы фармат JPG без сціскання (максімальная якасць), разрозненне 300 dpi, для прэв’ю — максімальны памер 2000 пікселяў па большым баку, каляровая прастора RGB, разрозненне 72 dpi, лічбавы фармат JPG, PNG, GIF.
УВАГА: прымаюцца толькі файлы пазначаных фарматаў.
Назва файла павінная пачынацца з літарна-лічбавага коду паднамінацыі — P-4_***
-
Варыянт 2: Падача ў выглядзе файла
Трэба запампаваць графічны файл у разделе «Падаць работу«. Для друку абавязковая каляровая прастора CMYK — фізічны фармат А3 (420х297 мм), лічбавы фармат JPG без сціскання (максімальная якасць), разрозненне 300 dpi, для прэв’ю — максімальны памер 2000 пікселяў па большым баку, каляровая прастора RGB, разрозненне 72 dpi, лічбавы фармат JPG, PNG, GIF.
Назва файла павінная пачынацца з літарна-лічбавага коду паднамінацыі — P-4_***.
УВАГА: прымаюцца толькі файлы пазначаных фарматаў.
-
p-5.
Аўдыёрэклама
-
Патрабаванні да падачы работ у паднамінацыю P-5. Аўдыёрэклама
Трэба пакінуць спасылку ў разделе «Падаць работу» на ролік/ролікі, размешчаныя на вонкавых сервісах для праслухоўвання аўдыё ў анлайн-фармаце.
-
Патрабаванні да падачы работ у паднамінацыю P-5. Аўдыёрэклама
-
P-6.
Інтэрактыўная рэклама і дызайн, мабільная рэклама
- Патрабаванні да падачы работ у паднамінацыю P-6. Інтэрактыўная рэклама і дызайн, мабільная рэклама Трэба абраць адзін з прапанаваных варыянтаў фармату падачы:
-
Варыянт 1: Падача ў выглядзе мудборда
Трэба запампаваць графічны файл у разделе «Падаць работу«. Для друку абавязковая каляровая прастора CMYK — фізічны фармат А3 (420х297 мм), лічбавы фармат JPG без сціскання (максімальная якасць), разрозненне 300 dpi, для прэв’ю — максімальны памер 2000 пікселяў па большым баку, каляровая прастора RGB, разрозненне 72 dpi, лічбавы фармат JPG, PNG, GIF.
УВАГА: прымаюцца толькі файлы пазначаных фарматаў.
Назва файла павінная пачынацца з літарна-лічбавага коду паднамінацыі — P-6_***
-
Варыянт 2: Падача ў выглядзе прэзентацыі
Трэба пакінуць у разделе «Падаць работу» спасылку на прэзентацыю, размешчаную на вонкавым сервісе SlideShare.
Прэзентацыя павінная змяшчаць наступныя дадзеныя: Назва, Прадукт/Паслуга, Замоўца (калі ёсць), Аўтар/Выканаўца работы, Праблема, Мэта, Ідэя, Ажыццяўленне, Вынікі. Калі ласка, паважайце журы, не рабіце занадта вялікіх прэзентацый з занадта малымі літарамі.
УВАГА: прымаюцца толькі спасылкі на ўжо размешчаныя прэзентацыі.
-
Варыянт 3: Падача ў выглядзе відэароліка
Трэба пакінуць у разделе «Падаць работу» спасылку на ролік на вонкавых сервісах YouTube, Vimeo альбо іншых сервісах для прагляду відэа і спасылку на вонкавы сервіс Dropbox і інш. для спампоўвання файла роліка. Назва файла роліка павінная пачынацца з літарна-лічбавага коду паднамінацыі — P-6_***.
-
P-7.
Медыяпраекты
- Патрабаванні да падачы работ у паднамінацыю P-7. Медыяпраекты Трэба абраць адзін з прапанаваных варыянтаў фармату падачы:
-
Варыянт 1: Падача ў выглядзе прэзентацыі
Трэба пакінуць спасылку на прэзентацыю, размешчаную на вонкавым сервісе SlideShare.
Прэзентацыя павінная змяшчаць наступныя дадзеныя: Назва, Прадукт/Паслуга, Замоўца (калі ёсць), Аўтар/Выканаўца работы, Праблема, Мэта, Ідэя, Ажыццяўленне, Вынікі. Калі ласка, паважайце журы, не рабіце занадта вялікіх прэзентацый з занадта малымі літарамі.
УВАГА: прымаюцца толькі спасылкі на ўжо размешчаныя прэзентацыі.
-
Варыянт 2: Падача ў выглядзе відэароліка
Трэба пакінуць у разделе «Падаць работу» спасылку на ролік на вонкавых сервісах YouTube, Vimeo альбо іншых сервісах для прагляду відэа і спасылку на вонкавы сервіс Dropbox і інш. для спампоўвання файла роліка. Назва файла роліка павінная пачынацца з літарна-лічбавага коду паднамінацыі — P-7_***.
-
P-8.
BTL-, PR-, прома-, event- і DM-праекты
- Патрабаванні да падачы работ у паднамінацыю P-8. BTL-, PR-, прома-, event- і DM-праекты Трэба абраць адзін з прапанаваных варыянтаў фармату падачы:
-
Варыянт 1: Падача ў выглядзе прэзентацыі
Трэба пакінуць спасылку на прэзентацыю, размешчаную на вонкавым сервісе SlideShare.
Прэзентацыя павінная змяшчаць наступныя дадзеныя: Назва, Прадукт/Паслуга, Замоўца (калі ёсць), Аўтар/Выканаўца работы, Праблема, Мэта, Ідэя, Ажыццяўленне, Вынікі. Калі ласка, паважайце журы, не рабіце занадта вялікіх прэзентацый з занадта малымі літарамі.
УВАГА: прымаюцца толькі спасылкі на ўжо размешчаныя прэзентацыі.
-
Варыянт 2: Падача ў выглядзе відэароліка
Трэба пакінуць у разделе «Падаць работу» спасылку на ролік на вонкавых сервісах YouTube, Vimeo альбо іншых сервісах для прагляду відэа і спасылку на вонкавы сервіс Dropbox і інш. для спампоўвання файла роліка. Назва файла роліка павінная пачынацца з літарна-лічбавага коду паднамінацыі — P-8_***.
-
P-9.
Рэкламныя кампаніі
- Патрабаванні да падачы работ у паднамінацыю P-9. Рэкламныя кампаніі Трэба абраць адзін з прапанаваных варыянтаў фармату падачы:
-
Варыянт 1: Падача ў выглядзе прэзентацыі
Трэба пакінуць у разделе «Падаць работу» спасылку на прэзентацыю, размешчаную на вонкавым сервісе SlideShare.
Прэзентацыя павінная змяшчаць наступныя дадзеныя: Назва, Прадукт/Паслуга, Замоўца (калі ёсць), Аўтар/Выканаўца работы, Праблема, Мэта, Ідэя, Ажыццяўленне, Вынікі. Калі ласка, паважайце журы, не рабіце занадта вялікіх прэзентацый з занадта малымі літарамі.
УВАГА: прымаюцца толькі спасылкі на ўжо размешчаныя прэзентацыі.
-
Варыянт 2: Падача ў выглядзе відэароліка
Трэба пакінуць у разделе «Падаць работу» спасылку на ролік на вонкавых сервісах YouTube, Vimeo альбо іншых сервісах для прагляду відэа і спасылку на вонкавы сервіс Dropbox і інш. для спампоўвання файла роліка. Назва файла роліка павінная пачынацца з літарна-лічбавага коду паднамінацыі — P-9_***.
-
P-10.
Інавацыі
- Патрабаванні да падачы работ у паднамінацыю P-10. Інавацыі. Трэба абраць адзін з прапанаваных варыянтаў фармату падачы:
-
Варыянт 1: Падача ў выглядзе прэзентацыі
Трэба пакінуць у разделе «Падаць работу» спасылку на прэзентацыю, размешчаную на вонкавым сервісе SlideShare.
Прэзентацыя павінная змяшчаць наступныя дадзеныя: Назва, Прадукт/Паслуга, Замоўца (калі ёсць), Аўтар/Выканаўца работы, Праблема, Мэта, Ідэя, Ажыццяўленне, Вынікі. Калі ласка, паважайце журы, не рабіце занадта вялікіх прэзентацый з занадта малымі літарамі.
УВАГА: прымаюцца толькі спасылкі на ўжо размешчаныя прэзентацыі.
-
Варыянт 2: Падача ў выглядзе відэароліка
Трэба пакінуць у разделе «Падаць работу» спасылку на ролік на вонкавых сервісах YouTube, Vimeo альбо іншых сервісах для прагляду відэа і спасылку на вонкавы сервіс Dropbox і інш. для спампоўвання файла роліка. Назва файла роліка павінная пачынацца з літарна-лічбавага коду паднамінацыі — P-10_***.
-
P-11.
Сацыяльная рэклама
- Патрабаванні да падачы работ у паднамінацыю S-11. Сацыяльная рэклама Трэба абраць адзін з прапанаваных варыянтаў фармату падачы:
-
Варыянт 1: Падача ў выглядзе мудборда
Трэба запампаваць графічны файл у разделе «Падаць работу«. Для друку абавязковая каляровая прастора CMYK — фізічны фармат А3 (420х297 мм), лічбавы фармат JPG без сціскання (максімальная якасць), разрозненне 300 dpi, для прэв’ю — максімальны памер 2000 пікселяў па большым баку, каляровая прастора RGB, разрозненне 72 dpi, лічбавы фармат JPG, PNG, GIF.
УВАГА: прымаюцца толькі файлы пазначаных фарматаў.
Назва файла павінная пачынацца з літарна-лічбавага коду паднамінацыі — P-11_***
-
Варыянт 2: Падача ў выглядзе прэзентацыі
Трэба пакінуць у разделе «Падаць работу» спасылку на прэзентацыю, размешчаную на вонкавым сервісе SlideShare.
Прэзентацыя павінная змяшчаць наступныя дадзеныя: Назва, Прадукт/Паслуга, Замоўца (калі ёсць), Аўтар/Выканаўца работы, Праблема, Мэта, Ідэя, Ажыццяўленне, Вынікі. Калі ласка, паважайце журы, не рабіце занадта вялікіх прэзентацый з занадта малымі літарамі.
УВАГА: прымаюцца толькі спасылкі на ўжо размешчаныя прэзентацыі.
-
Варыянт 3: Падача ў выглядзе відэароліка
Трэба пакінуць у разделе «Падаць работу» спасылку на ролік на вонкавых сервісах YouTube, Vimeo альбо іншых сервісах для прагляду відэа і спасылку на вонкавы сервіс Dropbox і інш. для спампоўвання файла роліка. Назва файла роліка павінная пачынацца з літарна-лічбавага коду паднамінацыі — P-11_***.
-
Варыянт 4: Падача ў выглядзе файлаў
Трэба запампаваць графічны файл у разделе «Падаць работу«. Для друку абавязковая каляровая прастора CMYK — фізічны фармат А3 (420х297 мм), лічбавы фармат JPG без сціскання (максімальная якасць), разрозненне 300 dpi, для прэв’ю — максімальны памер 2000 пікселяў па большым баку, каляровая прастора RGB, разрозненне 72 dpi, лічбавы фармат JPG, PNG, GIF.
Назва файла павінная пачынацца з літарна-лічбавага коду паднамінацыі — P-11_***.
УВАГА: прымаюцца толькі файлы пазначаных фарматаў.
-
Q.
Конкурс ідэй для прасоўвання беларускай музыкі на zvooq.com
- Кампанія velcom прапаноўвае конкурс па стварэнні слогана для прасоўвання беларускай музыкі на пляцоўцы сэрвіса zvooq.com.
-
Бягучая сітуацыя
-
Бягучая сітуацыя
Нельга аспрэчыць мілагучнасць беларускай мовы, асабліва калі паслухаць беларускія вершы ці песні. Каб гэтай мелодыкі ў свеце паболела, варта прасоўваць беларускую музыку і пашыраць яе вядомасць. velcom прапануе рабіць гэта праз інтэрнэт – найбольш хуткі і дынамічны сродак распаўсюду інфармацыі ў наш час.
Новы моладзевы тарыф ад velcom «У тваім рытме» ўключае ў сябе безлімітнае выкарыстанне сэрвіса zvooq.com, на якім размешчаная беларуская музыка.
Што трэба распрацаваць:
— слоган для прасоўвання беларускай музыкі на пляцоўцы сэрвіса zvooq.com;
Мэтавая аўдыторыя:
— У роўнай ступені мужчыны і жанчыны
— Маладыя людзі ад 18 да 25 гадоў (ядро ад 18 да 21 года)
— Даход сярэдні і вышэй
— Першымі спрабуюць новыя тэхналогіі, трэндсетары
Што трэба прадставіць: прэзентацыю ў фармаце pdf, якая ўключае сам слоган і яго абгрунтаванне.
Тэрміны: працы прымаюцца да 27 чэрвеня 2016 года ўключна.
Што атрымае пераможца: Цудоўныя навушнікі
Патрабаванні да падачы работ у конкурс:
Трэба зарэгістравацца і запампаваць прэзентацыю ў адмысловы раздел конкурса.
Дадатковую інфармацыю пра Фестываль можна атрымаць па тэлефонах: +375 29 371-01-21, альбо праз e-mail adnak@budzma.org
-
Бягучая сітуацыя