Шорт ліст «БЕЛАРУСКААРЫЕНТАВАНЫ РЭКЛАМНЫ І КАМУНІКАЦЫЙНЫ ПРАЕКТ»
N-1. Праекты, якія ў аснове сваіх канцэпцый выкарыстоўваюць асаблівасці беларускай культуры, гісторыі, традыцый і беларускай ментальнасці (ментальнасці беларусаў); беларускія “маркёры” без прывязкі прадукту да мовы
N-1_01. “Мапа станаўлення Беларусі”. Аўтары: Аляксей Чаранкевіч, Віктар Якунін, Яўген Шпілеўскі, Ганна Шыраева
N-1_03. Мультымедыйны дадатак “Краіна казак”. Аўтары: Таццяна Цуканава, Алесь Булойчык
N-1_05. “Віншаванкі Бульбашъ. Традыцыі на новы лад”. Аўтары: рэкламнае агенцтва TDI Group, Asterman Digital Production Company
N-1_07. “Стары Ольса”. Аўтары: Раман Раманаў, Мікалай Мамінаў
N-1_08. “Віншуем па-беларуску!” Аўтар: брэндынгавае агенцтва Fabula Branding
N-1_12. Серыя артыкулаў “Краіна”. Аўтар: Дзмітрый Навіцкі, Антон Шаўковіч
N-1_13. Сайт музея Максіма Багдановіча ў Гродне (http://bagdanovichmuseum.by). Аўтар: cтудыя “Іквадарт”
N-1_14. Брэнд HONAR. Аўтар: Павел Доўнар, Карына Адзесенка
N-1_15. “Беларускія кляцьбонікі”. Аўтар: Воля Кузьміч
N-1_17. Серыя акцый салідарноасці і папулярызацыі нацыянальных сімвалаў Беларусі. Аўтар: “Арт Сядзіба”
N-1_20. “Віцебскі алфавіт”. Аўтар: Раман Воранаў, Vitebsk4Me
N-1_22. Спецпраект “Адметныя”. Аўтар: інтэрнэт-часопіс CityDog.by
N-1_24. Business in Belarus. Recipe Book. Аўтар: Зміцер Вайноўскі