Шорт-ліст у намінацыі «Сацыяльная рэклама»
L-1. Тэлевізійная сацыяльная рэклама
L-1_01. “Правілы адпачынку”. Аўтар: AIDA Pioneer branding & creative company
L-1_02. “Асуджэнне – наша галоўная хвароба!” Аўтар: рэкламнае агенцтва TDI Group
L-1_03. ЖКГ. Аўтар: Мікіта Костачка
https://yadi.sk/i/ZWH4HAGmsRenE
L-2. Радыё
L-2_01. Серыя ролікаў “Будзь культурным”: ролікі “Руская паэзія”, “Спадчына”, “Музыка”. Аўтар: крэатыўная майстэрня “Мір”, радыё “Мiр” (Беларусь)
L-3. Друкаваная і вонкавая рэклама, постары
L-3_01. “Птушкі ўпрыгожваюць гарады. Прыгажосць у разнастайнасці”. Аўтар: ГА “Ахова птушак Бацькаўшчыны”, дызайнер Тоня Гольмант
L-3_03. “Будучыня залежыць ад клімату – клімат залежыць ад цябе”. Аўтары: Юлiя Галавiна i brand marketing agency National ID
L-3_04. “Птушачкі на палях”. Аўтар: рэкламнае агенцтва Vondel / Hepta
L-4. Digital
L-4_01. “20 год праваабарончай “Вясны”. Гайд пра працу беларускіх праваабаронцаў”. Аўтары: Юра Сідун, Воля Кузьміч
L-5. Сацыяльнаарыентаваны праект, кампанія
L-5_01. “Птушачкі на палях”. Аўтар: рэкламнае агенцтва Vondel / Hepta
L-5_02. Серыя акцый салідарнасці і папулярызацыі нацыянальных сімвалаў Беларусі. Аўтар: “Арт Сядзіба”